|
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Security

Navn: Security Morigina Antal indlæg: 84 Join date: 30/06/11 Geografisk sted: Skolen
 | Emne: folk der snakker lystigt Tors jun 30, 2011 3:18 pm | |
| S: Kantinen T: frokost O: elever V: solskin P: hvid skjorte med albuelængde ærmer, sorte bukser
Security gik ind i kantinen og kiggede sig rundt omkring. der var mange nye ansigter at kigge på. *Sikkert de nye elever.* tænkte han og tak på skuldrene. Han gik ind imellem mængden af elever og hen til maden. Faktisk var han ikke sulten, så han tog bare et glas der var halvt fyldt op og gik hen i et hjørne hvor der var et lille bord og satte sig der. Security sad og nippede til sin drikkelse og smugekiggede ud blandt befolkningen, der sad og snakkede lystigt og med smil på læben. Han sukkede lidt og kiggede ned i sit glas. |
|
 | |
Ree

Navn: Ree Antal indlæg: 162 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: Gemini
 | Emne: Re: folk der snakker lystigt Man jul 04, 2011 8:55 pm | |
| *Kæft hvor flot!* Tænkte Ree mens hun løb ned af de store gange på skolen. Hun havde fuldstændig glemt tiden til frokost og løb på livet løs hen mod spisesalen til eleverne. Hun var iført et par lavtaljede jeans og en hvid løsthængende bluse. Hendes sorte hår var sat op i en hestehale. På fødderne havde hun de nyeste Ale' Becur designer stilletter. Ree havde været inde i byen og shoppe lidt, så det vaar derfor hun ikke var iført sin skoleuniform. Endelig nåede hun den store trædør, skubbede den forsigtigt op og sneg sig lydløst ind. Rundt omkring stoppede snakke, da folk fik travlt med at stirre på Ree, fordi hun var kommet for sent. Pinligt berørt over det, sneg Ree sig hen til et bord med en ældre dreng, som heller ikke havde skoleuniform på. Hun havde lige pludselig mistet appetiten. Rundt omkring fortsatte snakken, da folk ikke længere gad at spilde deres tid på hende. "Undskyld mig, må jeg gerne sidde?" spurgte hun drenge og prøvede at lave sin stemme flirtende |
|
 | |
Security

Navn: Security Morigina Antal indlæg: 84 Join date: 30/06/11 Geografisk sted: Skolen
 | Emne: Re: folk der snakker lystigt Tirs jul 05, 2011 10:41 am | |
| Security bemærkede at den voldsomme larm stoppede brat og alle kiggede i den samme retning. *Giv dog personen lidt fred!* Tænkte han og sukkede med rystende hoved. Han lukkede øjnene lidt i og da han åbnede dem igen sad der den pige der havde stoppet larmen. Den pige som lignede en gudinde i hans øjne. Han kiggede lidt mere ned i bordet og betragtede hende ud af det øverste på øjnene. Security nikkede kort til svaret og sagde: "Selvfølgelig må du det ellers havde jeg nok kyldet dig væk." Hans stemme var mørk og stærk selvom han ikke følte sig sådan. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Ons jul 06, 2011 7:35 pm | |
| Ree kunne nemt se at drengen betragtede hende, men hun var usikker om det var noget godt eller skidt. Hun var ved at blive van til lumre blikke. Ree ville ikke kalde sig selv for professionel flirter, men god det var hun sku. Hun trak stolen ud og satte sig tilrette(så godt man nu kan sidde i designer stillerter.) "Nårh men hved hedder du egentlig?" spurgte hun flirtende og snurrede en tot hår om fingeren. Måske kunne han godt være noget for hende. Hun havde prøvet at date ældre fyrer før, så det her var lettere nemt for hende |
|
 | |
Security

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Tors jul 07, 2011 4:14 pm | |
| Security rettede sig lidt op og kiggede på hende uden at vise nogle følser i øjne eller træk. Det havde hans menneske træner lært ham at det var det bedste. "Ingen følser må komme i vejen for dig!" Havde hans mester sagt masser af gange og han havde lært at acceptere det. Han kiggede ind i hendes øjne og hans hjerte sprang et slag over. *Hvad sker der med mig.* Tænkte han og undrede sig lidt over det, men viste det ikke. "Security Morigina." sagde han roligt til hende og prøvede at smile lidt, som folk pj´lejede at gøre. "Og dig?" spurgte han og tog en tår at drikke, for hans mund blev hurtigt tør.
|
|
 | |
Ree

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Søn jul 10, 2011 5:09 pm | |
| "Security Morigina" gentagede hun og nikkede svagt med. Hendes øjne strålede i et hun lavede et kast med håret. Ree kom til at kigge ham direkte ind i øjnene, tog hurtigt blikket ned og rødmede svagt. Hun var nervøs ved dette her. han havde ikke haft nogen følelser, hverken glæde, sorg, kærlighed eller nogen anden følelse, i øjnene, da hun havde set ind i dem. "Ree" smilede hun og sukkede let. "Mit gamle navn var Rebecca Hartmann. Grimt ik?" Ree skiftede til en let grinene latter, så han ikke skulle være anspændt |
|
 | |
Security

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Søn jul 10, 2011 7:40 pm | |
| Security opdagede at hun rødmede og forstod ikke helt hvorfor. Han rystede tydeligt på hoved. "Grimt... Næh. Jeg syntes at det er flot, men Ree er skam også flot." Han kiggede lidt mere på hende for at se hvordan hun ville reagere på hans svar. *Kær pige.* Tænkte han og et lille smil kom faktisk hen over hans læber, men det var gået langtid siden den var kommet op, men han havde først opdaget det nu. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Tirs jul 12, 2011 5:55 pm | |
| Ree kiggede nedad mod jorden og rødmede lidt. Hun bed sig lidt i læben. Ikke så meget at man kunne se, næh et ganske blidt bid. Han havde faktisk smilet til hende. Så helt uden følelser var han vist ikke. "Har du øhh altid heddet Security Morigina? Eller er det noget du har valgt efter at været blevet mærket" Ree vidste godt at det måske var et lettere privat spørgsmål. Så hvis han ikke svarede forstod hun godt hvorfor |
|
 | |
Security

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Tirs jul 12, 2011 6:36 pm | |
| Security lænede sig tilbage og lagde hoved lidt på skrå og betragtede denne kønne pige Ree. "Det er mit nye navn. Det andet var så kliche!" sagde han og trak på skuldrene. Han kiggede ned i sit glas, men så hun ikke kunne se det og fandt ud af at han faktisk havde drukket det hele. Var det hende der fik hans hals til at blive tør? |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Tirs jul 12, 2011 6:47 pm | |
| "Kliché? Hvad var det da?" spurgte hun nysgerrig efter at få det at vide. Det føltes lidt som om at han havde haft et liv han ikke villle se tilbage til og derfor havde han skiftet navn. Hun var ikke helt sikker. Det maste var gætterier og sådan |
|
 | |
Security

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Tirs jul 12, 2011 6:57 pm | |
| Security kiggede skråt op i loftet og rødmede en smule. (Selvfølgelig med hoved væk fra de andre elever.) "Øhm... jo... ser du..." Han havde svært ved at sige det. Han lukkede øjnene kort og kiggede så op i loftet igen. "Bernard Hansen." Sagde han lavt så kun hun kunne høre det og også meget hurtigt. *Hvorfor sagde jeg dog det?* Tænkte han. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Tirs jul 12, 2011 7:59 pm | |
| Ree var usikker på om hun skulle smile, grine eller være dødsens alvorlig. Hun kiggede lidt rundt i lokalet for ikke at virke desperat, selvom at hun rent faktisk virkede desperat, når hun kiggede sig omkring. *Hvad pokker skal jeg dog svare? Hvis jeg grine, bliver han vel fornærmet. Hvis jeg er dødsens alvorlig, kan det være at han bliver flov. Jeg tar smiler* tænkte hun og trak vejret dybt. "Det lyder da ikke for slemt" smilede hun venligt og sank en klump. Indeni krydsede hun fingre for at det lykkedes |
|
 | |
Security

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Tirs jul 12, 2011 9:33 pm | |
| Han kiggede på hende med sådan nogle 'yarh right' øjne og ansigt, men var taknemelig over det. Han smilede og grinede en smule. "Hey du behøver ikke at prøve at lyde som om det ikke er slemt, for det er det." han nikkede og smilede til hende. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Ons jul 13, 2011 1:07 pm | |
| Ree trak sig lidt tilbage og så ned. Hun troede virkelig at hun havde jokket i spinaten. Heldigvis begyndte han at grine en lille smule og Ree lyste selvfølgelig op igen. "Hallo? Jeg hed Hartmann. Som i hård mand?" smilede hun og brød ud i latter. Det var da alligevel lidt sjovt at møde en anden, som også følte sig irriteret på grund af sit rigtige navn og som havde skiftet det til noget andet |
|
 | |
Security

| Emne: Re: folk der snakker lystigt Ons jul 13, 2011 4:05 pm | |
| Security smilede til hende. "Måske skal vi bare kalde dig for Hardwoman." sagde han og blinkede til hende. Han kiggede ned i bordet og smilede svagt. Hun var virkelig pæn og en utrolig smuk pige. Han kiggede op på hende og hans lysegrønne øjne søgte efter hendes. Securitys hånd kom op på bordet. *Vil hun blive sur hvis jeg tager hendes hånd?* tænkte han og hånden sneg sig tættere på hende. |
|
 | |
|