| | Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina | |
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Alex

Navn: Alex Antal indlæg: 85 Join date: 10/07/11 Geografisk sted: Skolen? o.o
 | Emne: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 21, 2012 9:53 am | |
| S: Hans og Securitys værelse T: Om morgenen(vores tid) O: Ingen V: Klar himmel P: Lange natbukser og bar overkrop
Alex slog øjnene op og strakte sine arme. Han satte sig op i sengen og måtte lige gibbe med øjnene. Noget havde vækket ham fra sin ellers så dejlige søvn. Ham rakte ud efter noget på natbordet, fik fat i sine briller og tog dem på. Han havde drømt noget sært. Han havde stået på gangen sammen med Security, en sort håret ung kvinde og en af hans rød håret elever. Charina, hans elev, blev ved med at rødme og snakke uforståeligt. Så til sidst havde han kysset hende. Sært... Det lignede ham ikke at tænde på sine elever. Han vidste selvfølgelig godt at det var forkert. En lærer burde slet ikke engang drømme om sine elever. Alex tjekkede sin mobil. Ingen beskeder foreløbigt. |
|
 | |
Charina

Navn: Charina Mirrionika - seriøst! :D Antal indlæg: 250 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: skolen
 | Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 21, 2012 9:58 am | |
| Charina var blevet smidt ud af sit værese. Ree havde Security hos sig og de VILLE være alene uden andre. Charina havde helst ikke lyst til at tænke på hvad de havde gang i, da det ville væe for forkert at tænke sådan om sin veninde. Hun var blevet smid ud i sin korte røde natkjole og sin store pude. Security havde råbt at hun bare kunne låne hans seng, men i det rum var ALEX jo inde i, så det var totalt pinligt for hende. Charina stod nu ude foran døren og hev lidt efter vejret, dette var sikkert ikke første gang hun ville blive smidt ud af sit eget værelse, så hun måtte vænne sig til det. Bankede så på døren og gemte sig bag den store pude. så den dækkede hele hendes overkrop. Kiggede ned på sine fødder og var allerede røde kinder bag det røde hår. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 21, 2012 10:11 am | |
| Alex sad fordybet i sine egne tanker og hørte næsten ikke at det bankede på døren. Langomt kom han op at stå og gik mod døren. Hvem mon det kunne være på denne tid af natten? Med et rask tag i håndtaget, trak han ned i det og åbnede døren. Synet der mødte hans øjne, chokkerede ham lidt. Det var Charina, der stod ude på gangen, foran døren til hans værelse. Men hvad lavede hun dog her? Og hvor belejligt at hun kom nu. "Undskyld? Kan jeg hjælpe med noget? Skulle lige til at gå i seng igen. Jeg har ikke fået så meget søvn du ved" Smilede han og kløede sig i nakken. Han var lidt bange for at hun ikke havde noget tøj på og kun puden dækkede for hendes..... Fordele? NEJ!! Nu måtte han simpelthen stoppemed at tænde på sin elev. |
|
 | |
Charina

Navn: Charina Mirrionika - seriøst! :D Antal indlæg: 250 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: skolen
 | Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 21, 2012 10:17 am | |
| Charina pustede lidt lettet ud, da hun troede at der ikke var nogen inde på værlset, men det blev så meget hurtigt ændret, da dørhåndtaget sagde klik og døren åbnede sig. Ud kom hendes dejlige Alex, somikke huskede hende mere. Charina ville gøre alt for at han skulle kunne huske hende igen eller sådan noget, bare han ikke var sur mere og at han ikke råbte af hende, selvom det var til at forstå. Charina rødmede så endnu mere, da hun så hvad han havde på og gned den ene fod rundt på gulvet og kiggede engang imellem op på Alex. "Undskyld at jeg forstyre din anntesøvn" sagde hun med let rystende stemme af bar nervøsitet. "Men Security sover hos Ree i aften og sagde at jeg bare skulle gå hen til hans værelse og låne sengen." Kinderne blussede mere op og hun havde mest af alt lyst til at græde over at se sin Alex her, selvom det var hans værelse. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 21, 2012 10:30 am | |
| Alex så hvordan Charina rødmede, talte sort og gemte sig. Lidt som om hans drøm havde været et varsel. Dog blev Alex noget overrasket, da Charina ville ind og sove hos ham. Hvad skulle han lige svarer til det? Men hellere at hun sov hos ham, end på gangen i kulde. Ree havde åbenbart Security hos sig og de VILLE åbenbart være alene uden andre. Forståeligt nok, men Alex havde helst ikke lyst til at tænke på hvad de havde gang i, da det ville være for forkert at tænke sådan om sin bedste ven. "Jamen selvfølgelig må du det" Svarede han og rettede på sine briller. Alex trådte til side, så Charina kunne komme ind. "Hans seng er den til højre og min er den til venstre. Nu skal jeg hjælpe dig med lagnerne" Sagde han, gik over til Securitys seng og gav puderne betræk på.
|
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 21, 2012 10:36 am | |
| Charina rødmede lidt mere, da hun havde forklaret hvorfor hun var kommet her og stod som hun stod. Smilede så lidt venligt til ham. Ligesom i gamle dage når de havde mødtes. Nejede kort og gik indenfor, Lukkede døren meget forsigtigt i og gik hen til ham. Lagde så sin pude ved siden af sengen og hjalp ham med at rede sengen. "Mange tak Alex" sagde hun glad og smilede kort til ham, inden hun kiggede ned på lagnerne igen og havde stadig smilet plantet på munden. Charina havde dog ikke været så smart med valget af nattøjet denne aften, men havde dog glemt alt om det, da hun stod og hjalp med sengen. Hun havde ikke nået at få sin store bluse med, som hun kunne gemme sig i OG hendes far havde lige købt tøj til hende IGEN og hun havde strege ordre på at gå i det, uanset hvad der skulle foregå! |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 21, 2012 10:46 am | |
| Alex smilede venligt til hende, da hun stod ved siden af ham og hjalp med lagnerne. Han kunne ikke dy sig og vendte hovedet og betragtede hendes krop. Den natkjole sad ellers godt på hende. Da han fik kigget ned omkring hendes bagdel, fik han øje på hendes trusser og rødmede stort. Det var lige før han fik jern på af det. I alt tumulten, var han kommet til at lægge noget af lagnet forkert og da han skulle rette på det, fik han væltet dem begge omkuld i sengen. Charina under ham og lagnet overpå dem. Han havde en hånd på hver af hendes side. "C-charina..?" Sagde han prøvende og var helt rød i ansigtet. |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Søn jan 22, 2012 6:40 pm | |
| Charina smilede bare drømmende på langerne, da hun følte at deres kærlighed igen var der, og hun kunne se lidt i smug at han kiggede på hende, da han ikke var så diskret med det, så hun frydede sig bare lidt over det. Grinede så blidt af ham. "Alex hvad laaa" nåede hun at sige inden hun lå under ham, med hænderne ved hoved og armene mod kroppen. Havde meget røde kinder og i et kort øjeblik havde hun glemt alt om at han ikke kunne huske hende. Nussede blidt hans pandehår væk og skubbede blidt hans briller op, så de ikke faldt ned på hende. "J-Jaa?" spurgte hun uden luft i lungerne og smilede lidt genet til ham og med monster røde kinder, lidt ligesom den gang de ar ude på gangen. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Ons jan 25, 2012 11:25 am | |
| Dette var en monster pinlig situation. At være så tæt på Charina. Hans yndlingselev. Hun rørte veed hans ansigt og gav ham kuldegysninger. Alex så hende direkte ind i øjnene og mærkede hans hjerne kom på arbejde... "Jeg elsker dig for evigt og Jeg vil aldrig give slip på dig"... "Lex..?"... "Alex...Jeg er bange"...."Alexander Baltazar Rick O'donald jeg havde forventet at se dig være den bedste skolen og så kommer du med disse forfærdelige karaktere!!! 12 i alle fag undtagen et! Hvad fanden tror du du har gang i hva?! Din far slider og slæber sig op som byens borgmester og du når ham ikke engang til sokkeholderne! Du er en skamplet for din moder! Gør dig lidt nyttig og hold dig væk fra os indtil du har lært din lektier!!"... "Tak nu ved jeg da jeg har et hjerte.... for det har du lige knust".... ''Jeg elsker dig''..... en blokade gik i stykker...... Alex gibbede engang med øjnene. Hvad lavede han overhovedet her? Så så han ned og fik øje på Charina, der lå under ham. Han smilede og kyssede hende blidt på munden. "Hvor er vi henne min elskede?" Spurgte han varmt |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Ons jan 25, 2012 5:52 pm | |
| Charina slappede helt af ved denne situation, hun havde jo prøvet dette før, siddet og spillet skak med ham, derefter kysset ham, snarre snavet, havde afvist ham til sex, så havde de bare ligget og hygget. De positive ting Alex og hende havde gjort og så havde Charina bare været et stort svin og være sammen med Nevrax i stedet for, da hun jo slet ikke elskede Nevrax, hun havde jo bare savnet sin barndoms ven og havde så fået Alex til at glemme hende. Charina sukkede blidt inde i sig selv. Kæmpe stoder hun havde været. Kiggede så lidt nervøst på ham, da det så ud til at noget gik i stykker eller sådan noget. "Alex... Er du okay?" spurgte hun og lod hånden glide fra hans pande og ned på hans kind. Stirrede så lidt overrasket på ham og var helt mundlam. "k-kan du huske?" spurgte hun uden luft i lungerne. Tåre begyndte så at trille ned af hendes kinder. "vi er inde på dit værelse." sagde hun så med et blidt grin. "Alex undskyld! Jeg har været så dum!!" i stedet for at være lykkelig over at han ikke kunne huske hende var hun trist, da hun var bange for at han ville råbe efter hende igen. Hendes hjerte og læber skreg bare efter at Alex kyssede hende igen, men hvis han ikke var glad for hende igen, så kunne hun jo ikke kysse ham, uanset hvor meget hun ville. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 28, 2012 3:57 pm | |
| Minderne begyndte så småt at komme tilbage til ham. Han havde en søster, en bedste ven og en fjende. Men snart efter kunne han også huske, hvordan Charina havde siddet i Nevraxs favn, puttede sig ind til ham og fortalt hun elskede ham. Lige for øjnene af Alex. Han kunne huske og mærke, hvordan hans hjertet var blevet knust og hvordan hun bare havde troet han ville acceptere det. Det gik op for ham hvilken stor fejl han havde begået. Han så Charina i øjnene og ønskede han kunne sige noget, istedet løsrev han sig fra hende og gik to skridt væk fra sengen. Han magtede ikke at være sammen med hende. Han blev ved med at forestille sig, hvordan Nevrax sikkert havde snavet med hende, rørt ved hende og det gav ham seriøst kvalme. "Jeg syntes du skal gå" Sagde han bare og stirrede fast til siden. Hvad lavede hun overhovedet her? Hun burde smutte tilbage til sin kæreste og spille uskyldig jomfru overfor ham, istedet for overfor Alex. Han havde brug for at tænke.... |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 28, 2012 4:09 pm | |
| Charina stirrede blot på ham. Jov han var stadig meget sur på hende. Hvorfor troede hun overhoved at det havde ændret sig. Langsomt satte hun sig op og kæmpede med at holde tårnene inde. Nikkede roligt af det han sagde, forståeligt nok, han ønskede ikke at være sammen med hende overhoved. Rejste sig op og gav ham blidt et kys på kinden og gav hans skulder et klem. "beklager, jeg tog fejl over min kærlighed. Jeg elsker dig" sagde hun og gik ud af døren og havde glemt sin pude inde hos ham. Gik så ud i kulden og satte sig der i stedet for. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina Lør jan 28, 2012 4:16 pm | |
| Alex blev rigtig rasende over det hun sagde. Så hun havde virkelig bare knust hans hjerte for sjovs skyld? Og nu prøvede hun så at vinde ham tilbage, så hun kunne knuse det en gang til? Dummeste bitch ever! Man burde næsten sætte plakater op, der kunne advare folk mod den snydpels! Nu skulle han til at komme sig over hende, så han kunne give kærligheden en chance til og så gør hun det mod ham?! Flot! "Som om det ikke er lidt for tidligt snut!" Råbte han efter hende og smækkede sin dør hårdt i. Bagefter lagde han sig i sin seng og fladede ud, mens han tænkte tingene igennem og overvejede sine følelser. |
|
 | |
| | Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina | |
|