Gemini lost

Will you survive the change?

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Charina

Nevrax

Ree

Homiki

Alex

Security

Emmett

Lyon

Sececurity

Varkas

Most active topics
Nevrax kommer hjælp!! - Nevrax
Livet er en kunst i sig selv - Nevrax. (s)
Lyon... hvis det skrives rigtigt.
All alone?
En bog eller to?
Dans med mig - Nevrax
Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)
folk der snakker lystigt
Stillelæsning på biblioteket
Lol hvor kedeligt.
Most Viewed Topics
Nevrax kommer hjælp!! - Nevrax
En bog eller to?
Når fuglene flyver - Charina
Livet er en kunst i sig selv - Nevrax. (s)
Sukkene Sø
lad os æde - Alexandrine
Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)
Lyon... hvis det skrives rigtigt.
Lol hvor kedeligt.
All alone?
Latest topics
» Mon man kan snakke om problemer her?
Lør maj 12, 2012 6:33 pm by Mirianne

» Snak dog om noget andet! - Emmett
Lør maj 12, 2012 6:17 pm by Mirianne

» Mufflee -Kunne ikke finde på noget xD
Tors maj 10, 2012 9:46 pm by Dafnie

» Frække sager - Lyon
Tors maj 10, 2012 9:28 pm by Admin

» Venter på jer /Nevrax og Charina/
Man apr 23, 2012 8:20 pm by Homiki

» Ynkeligt...
Tors mar 22, 2012 8:48 am by Admin

» Sjovt møde?
Lør jan 28, 2012 4:36 pm by Will

» Jamen Halløjsovs - Will
Lør jan 28, 2012 4:27 pm by Will

» Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina
Lør jan 28, 2012 4:16 pm by Alex

Share | 

Jamen Halløjsovs - Will

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Emmett

Navn: Emmett Noah Johansen
Antal indlæg: 65
Geografisk sted: Skolen xp

IndlægEmne: Jamen Halløjsovs - Will   Lør jan 21, 2012 9:42 am

S: Drengenes sovesal
T: 12:00
O: Ingen
V: Regner
P: Skotsk-ternede Boxershorts

Regnen faldt tungt på ruderne. Det var midnat og alle lå i deres seng og sov. Undtagen en lysvågen knægt, der sad i sofaen og spillede pokemon på sin gameboy advance. Lyden var skruet lidt og og nogle gange kom der også små råb fra ham. Meget glad for spillet, så han ud til at være. Ihvertfald lod han sig rive med. Ved siden af ham lå en halvtømt pose chips og en tom coca coladåse. Snowball lå i hans skød og mjavede utilfreds over sit ''kæledyr''. Flere gange tog hun sine potter op på skærmen eller langede ud efter hans ansigt.
"Snowball for fanden! Jeg er lige ved at vinde pokemon ligaen!" svarede Emmett irriteret og fjernede ikke blikket fra sin spilleconsol. Katten hvæste kort af ham og sprintede sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Will

Navn: Will Parker
Antal indlæg: 4

IndlægEmne: Re: Jamen Halløjsovs - Will   Søn jan 22, 2012 8:24 pm

Will kunne ikke sove og følte sig faktisk pænt sur over alt det der skete lige nu og senere hen. Var ikke så glad for at háns søster var i en anden bygning og han ikke var der hos hende, til at beskytte hende.
Havde kun sine boxers på (samme farve som avatars trøje) uglet brunt hår og trætte brune øjne. gik ud af værelset og nedenunder, hvor han var ved at vælte over en kat. "lort" mumlede han, glad for at ham og hans søsters kat var hos hende lige nu. Satte sig så ned i en sofaudn at tage notis til denne anden dreng. Satte sig så i sin normale stilling. Benene til hver side og en avis i hånden. Begyndte så at læse mens han bed sig lidt i læben.
Vis brugerens profil
Emmett

IndlægEmne: Re: Jamen Halløjsovs - Will   Ons jan 25, 2012 10:42 am

Emmett kunne med det samme føle, at han ikke var alene i sofaen og vendte hovedet mod den anden dreng. Efter at have nøje undersøgt denne drengs krop, kom han frem til, at han var en 7'er på 10'er skalaen. Emmett havde selv opfundet denne skala og derfor lå han selvfølgelig som 10'er. Ingen var lækre end Emmett. Selvom han nødigt ville, slukkede han for sin gameboy advance og lænede sig lidt mod denne nye fyr.
"Hej smukke. er du ny her?" spurgte han flirtende og så drømmende på den fremmede dreng. Selvfølgelig vidste Emmett godt, at der var en risiko for, at den nye dreng ville tæve ham, men man blev jo nødt til at prøve ik?
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Jamen Halløjsovs - Will   Ons jan 25, 2012 6:02 pm

Will sad med en neutral mine, men han kunne se ret så sur ud. Læste avisen stille og roligt imens han prøvede at ignorere denne røv irriterende dreng. Slikkede sig koen på fingeren og bladrede til næste side, selvom der intet spændende var i avisen, så ville han ikke bare sidde og blive begloet af en anden fyr, hvad der var totalt mærkeligt.
Tænkte hele tiden på sin kære dejlige søster og kom til at smile lidt over de tanker han fik om hende. Will kunne aldrig finde fejl på hende og hun var bare totalt nuttet, han tog hende som sin søster, ja. Men Will ville hellere beskytte hende og hvis en fyr kom og flirtede med hende ville ingen være i den drengs sko, da Will følte lidt at han egede hende og hun fik ikke andre drenge end ham!
Bladrede så igen, men læste ikke særlig meget. Stirrede så på denne lyshåret knægt, uden en mine. "3. årgang, nu på skolen" sagde han blot og betraktede han blot med sine brune øjne inden han læste videre i sin avis.
Vis brugerens profil
Emmett

IndlægEmne: Re: Jamen Halløjsovs - Will   Lør jan 28, 2012 4:08 pm

Emmett rynkede brynene af den afvisning. Han lagde utilfreds armene over kors. INGEN ignorere the extraordinare Emmett. Ihvertfald ikke ustraffet. Han måtte tænke sig godt og rundigt om. Siden Emmett nu var vejleder, havde han et skema over alle de nye på skolen, både 1.årgang og tilflyttere. Han gik listen igennem inde i hoved. Der var fem nye piger på skolen, med samme hårfarve som denne fremmed og blinde dreng. Men kun to af dem var en tilflytter fra en anden skole, så han satsede på det var en af dem.
"Hvis du ikke omgående giver mig opmærksomhed! Så kidnapper jeg Amy!" sagde han hårdt, lagde nakkken tilbage og grinede en rigtig skurkelatter. Snowball, som havde hørt den sære latter, var kommet tilbage. Hun sad nu og knurrede, mærkeligt nok, af Emmett. Snowball var i sandhed en magtfuld kat. Uden tvivl.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Jamen Halløjsovs - Will   Lør jan 28, 2012 4:27 pm

Will læste blot videre i avisen, selvom der ikke en skid var at læse. Kunne godt se at denne dreng var ret så utilfreds med at han ikke fik hvad han ville have. Hvad der faktisk ragede Will en høsblomst.
Sukkede så stort og foldede avisen flot sammen og lagde den på bordet. Kiggede så på ham med et hævet øjenbryn og rystede blidt på hoved. "jeg kender ingen Amy, men hvis du vil have opmærksomhed så leg dog med den der mærkelige kat jeg var ved at falde over" sagde han blot og kløede sig blidt i nakken, så musklerne spændte
Vis brugerens profil

Jamen Halløjsovs - Will

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Similar topics

-
» jamen hej igen min kære broder// Lancier//