Gemini lost

Will you survive the change?

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Charina

Nevrax

Ree

Homiki

Alex

Security

Emmett

Lyon

Sececurity

Varkas

Most active topics
Nevrax kommer hjælp!! - Nevrax
Livet er en kunst i sig selv - Nevrax. (s)
Lyon... hvis det skrives rigtigt.
All alone?
En bog eller to?
Dans med mig - Nevrax
Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)
folk der snakker lystigt
Stillelæsning på biblioteket
Lol hvor kedeligt.
Most Viewed Topics
Nevrax kommer hjælp!! - Nevrax
En bog eller to?
Når fuglene flyver - Charina
Livet er en kunst i sig selv - Nevrax. (s)
Sukkene Sø
lad os æde - Alexandrine
Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)
Lyon... hvis det skrives rigtigt.
Lol hvor kedeligt.
All alone?
Latest topics
» Mon man kan snakke om problemer her?
Lør maj 12, 2012 6:33 pm by Mirianne

» Snak dog om noget andet! - Emmett
Lør maj 12, 2012 6:17 pm by Mirianne

» Mufflee -Kunne ikke finde på noget xD
Tors maj 10, 2012 9:46 pm by Dafnie

» Frække sager - Lyon
Tors maj 10, 2012 9:28 pm by Admin

» Venter på jer /Nevrax og Charina/
Man apr 23, 2012 8:20 pm by Homiki

» Ynkeligt...
Tors mar 22, 2012 8:48 am by Admin

» Sjovt møde?
Lør jan 28, 2012 4:36 pm by Will

» Jamen Halløjsovs - Will
Lør jan 28, 2012 4:27 pm by Will

» Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina
Lør jan 28, 2012 4:16 pm by Alex

Share | 

Lazy-day(S) - Homiki

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Homiki

Navn: Homiki Sjakal (Efter mærkningen)
Antal indlæg: 113
Geografisk sted: universet!!

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Søn jan 22, 2012 6:33 pm

Homiki sad drilsk på ham og legede blidt med sin finger på hans våde brystkasse, men havde ikke noget imod det. Nok var sådan noget meget klamt, men Nevrax svedte. NEVRAX SVEDTE!!! det var da noget af det mest lækreste i hele verden og i resten af universet. ¨
Blev så lidt forskrækket over at han rejste sig op, men grinede blot af ham. Når han var sådan var han bare totalt sexed og totalt fræk, så han måtte gerne være sådan for Homiki hver dag og resten af hendes liv, det ville jo sige pænt lang tid.
Hvinede så blidt og svang armene om ham og knugede sit hoved mod hans våde hals. "arrr det er første gang nogen bære mig på den måde" grinede hun og kyssede ham så på halsen.
I badekaret smilede hun frækt til ham og kyssede ham igen, så bhen bare blev mere våd end før. strakte sig lidt fra ham og lænede sig op af ham. Fordi hun slappede så meget af, faldt stopperne af hendes skulder, så hun smilede blot endnu mere af det. Hvinede så stort, da det kolde vand ramte hende og gemte hoved lidt under armene, men grinede blot. Kyssede ham så igen og satte sig helt op af ham og skubbede sin bh af sig selv, men hjælp fra ham. tog så sine trusser af og smed dem hen til sin bh og kyssede ham videre, mens hele hendes krop var imod hans.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Nevrax

Navn: Nevrax De Brux
Antal indlæg: 187
Geografisk sted: Jorden

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Søn jan 22, 2012 9:50 pm

Nevrax boblede invendigt af lykke. Nevrax avr nu glad for de valg han havde træffet i fortiden uanset hvor ondt de havde gjort. For i sidste ende var det det som havde ført ham til Homiki. Hans livs hidtil største kærlighed. Nevrax lomme begyndte at brumme. Det var hans mobiltelefon som han havde glemt var der. Hurtigt tog han den op og satte den op foran sit ører.
"Kan ikke snakke lige nu... er i bad..." hurtigt lagde han den ned i lommen igen. Derefter tog han pull-overen med mobiltelefonen og smed den hen til Homikis undertøj. Nevraxes boxershorts var nu også blevet så drivvåde at de var lige til at glide af. Hvilket var det som han gjorde og lod dem bare ligge på bunden af badekarret. Nu var de begge nøgne hvilket passede Nevrax helt fint. Nevrax skiftede temperaturen så den blev en del lunere og løftede Homiki op med hvert at hendes på hver sin side af ham. Nu passede hendes højde perfekt med hans egen. Han kiggede hende kærligt ind i øjnene hvorefter han kyssede hene igen med lukkede øjne.
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Søn jan 22, 2012 9:58 pm

Homiki kyssede ha blidt og brummede lidt utilfreds da han tog telefonen. Kyssede ham ned af halsen i stedet for og begyndte så at grine stor over ham. "hvad med bare at lade den ligge i stedet for søde skat" drillede hun blidt og gloede på ham imens han tog tøjet af sig selv. Bed sig lidt i læben af ren nydelse og da blusen var kommet af kyssede hun videre på hans hals med et smil.
Grinede stort over at bleve sat på ham og kyssede videre med lukkede øjne. Det var blevet rart at sidde her, havde helt glemt at vandet havde været koldt, da Nevrax fik hende til at få sygt meget varme. Kyssede ham så videre ned af halsen og ned af brystet. Havde glemt alt om sin fortid. Sin elskede storebror, som hade betydet meget for hende, bare Nevrax var der, så tog hun det pænt roligt. Han skulle bare være hos hende og kun hende. Ikke gå tilbage til sine xkærester.
"Nevrax.... du har ikke fået af vide at du skal tvangsgiftes vel?" spurgte hun lidt nysgerrigt,.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Søn jan 22, 2012 10:08 pm

Nevrax stoppede midt i det hele da hun spurgte om han skulle tvangsgiftes. Han kiggede vildt overrasket på hende og havde overhovedet ingen idé hvor det spørgsmål kom fra. Var det fordi hun selv skulle og ikke havde andre måder at sige det på?
"Hvor kom det dog fra..?" var det eneste han kunne sige. Homiki havde nemlig lige fået ham til at huske at han havde en forlovet. En fuldblodsforlovet som hans forældre havde fikset ham sammen med for mange mange år tilbage. Faktisk lige fra den dag de begge to var blevet født. Det var ikke noget som var helt unaturligt for fuldblodsvampyrer da de skulle sikrer deres overlevelse og arv. Nevrax havde godt mødt hende op til flere gange og tænkte ikke det store om hende. Han havde altid tænkt om hende at hun bare var der for at føde hans børn og derefter var alt lige meget. Tanken om det nu tændte ham fuldstændig af og han stønnede opgivende. *Fedt Nevrax... hvad har du nu tænkt dig at svarer?* tænkte han for sig selv og begravede sit hovede i Homikis barm som et lille barn.

Sidst rettet af Nevrax Lør mar 24, 2012 2:43 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Søn jan 22, 2012 10:21 pm

Homiki rettede sig op og kiggede alvorligt på ham, med et blidt smil på læberne, så han kunne se at hun ikke var sur på ham eller noget og hvis han svarede så ville hun heller ikke blive sur på ham.
Trak så blidt på skuldrene og kiggede ham ind i øjnene. "fordi min storebror blev tvangsgiftet" forklarede hun og undlod at fortælle at det var med hende, selvom det var pænt klamt at tænke på. "Nevrax jeg bliver altså ikke sur på dig hvis du er det." så vil jeg bare gerne vide hvem du bedst kan lide... hende eller mig. Afsluttede hendes tanker hende. Homiki ville bare ikke udnyttes igen på samme måde.
Kiggede så overrasket ned på ham og nussede ham blidt i håret. Det var en smule akavet at sidde sådan med ham, da de ligesom sad og snakked eom tvangsgifteri og så lå han på hendes barm. "Det vil sige ja" sagde hun for ham og nussede blidt videre.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Søn jan 22, 2012 10:34 pm

Nevrax lod sig nusse og omfavne. Nu havde hun ligsom lidt ødelagt øjeblikket. Nevrax satte hende da ned og fjernede sit hovede fra hende barm og nikkede. Der var dog bare ingen tvivl overhovedet i hans hjerte at det var Homiki som han elskede og det skulle han da også nok få bevist overfor hende. Han vendte hende om så hun stod med ryggen til ham. Kærligt kyssede han hendes fødselsmærke. Hans hænder lod han glide fra hendes bryster og ned til hendes hofter. Sin brystkasse pressede han op mod hendes ryg samtidig med at han kyssede hende bag øret.
"Amado... du har bare at gøre det godt igen" sagde han drilsk.
//Amado = Min elskede //

Sidst rettet af Nevrax Man jan 23, 2012 9:20 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Man jan 23, 2012 7:31 pm

Homiki så alvorligt på ham. Ville helst lige nu rejste sig op, tage sit tøj på og gå. Hvordan kunne han have sex med hende og så sige at han skulle tvangsgiftes med en anden!!! Hvordan fanden kunne det være at det føltes som om han var ligesom de andre Homiki havde prøvet at være sammen med?
Homiki rejste sig op med ham og blev lidt overrasket over at han vendte hende om hvad hun ikke forstod overhoved. Stod så lidt stille da han kyssede hendes fødselsmærke og stirrede bare på hans hænder mens hun nød hans berøringer. Kiggede så en smule på ham. "hvordan jetz' amie?" spurgte hun og hev så efter vejret da hun fandt ud af hvad han lavede. Var lidt overrasket over det. Han skulle jo giftes med en anden, så hvordan kunne det være at han gjorde det med hende?

//laver vi bare Black out?
Jetz' amie = min elskede//
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Man jan 23, 2012 9:15 pm

// Han gjorde det alligevel ikke Razz så blackout kan godt vente XD //
Nevrax var en smule overrasket over at hun ikke havde forstået ham men folk havde tit sagt at de ikke forstod ham til tider. Han måtte vel bare sige det lige ud.
"Meget enkelt... jeg gifter mig overhovedet ikke med hende... bare fordi jeg er tvunget til det er det ikke ens betydning med at jeg har tænkt mig at gøre det. Det troede jeg da af du af alle ville forstå. Måske ville du forstå mig bedre hvis du fik mere indsigt i mit sind." Nevrax lød en smule trist. Mest af alt fordi Homiki ikke stolede på ham hvilket han enlig godt kunne forstå men stadigvæk... det gjorde faktisk ondt. Nevrax hjerte var altså ikke lavet af sten. Til tider sprækkede det som enhvert andet følelne væsen. Nevrax droppede det og satte sig i stedet ned i badekaret og tog sig til ansigtet. Han sukkede dybt og ville enlig gerne bare være alene nu og alligevel ikke. Han ville bare have Homikis hjerte og intet andet. Ikke bare hendes ellers tiltagene krop... men alt hvad hun var og stod for. Var det for meget forlangt?
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Man jan 23, 2012 9:32 pm

Homiki blev meget overrasket over hvad han sagde og stirrede på ham imens han snakkede. "Men tvangsgifteri er jo tvunget" mumlede hun lidt for sig selv og kom så til at smile lidt. Ikke fordi hun var glad for at han var blevet trist, men at han elskede hende så meget, at han ikke ville tvangsgftes med en anden pige.
"søde skat, fordi jeg ikke ved det er fordi jeg skulle tvangsgiftes med min bror... derfor tænkte vi aldrig over den sag, men forblev bare søsende." forklarede hun og satte sig over for ham. Legede så en lille kælen kat op af ham og kyssede ham blidt. "Jeg blev bare lidt sur over at vide, at jeg skulle dele dig med en anden, da du ligesom har mit hjerte." forklarede hun og sank en klump i ren nervøsitet. Hvordan mon det ville være at få det smadret tilbage? Ej den tanke var ikke til at holde ud, så kyssede ham blidt på kinden. "Nevrax jeg elsker dig og ikke andre. " mumlede hun videre og puttede sig op af ham i håb om at han ikke var blevet sur på hende.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Man jan 23, 2012 9:54 pm

Nevrax fjernede sine hænder fra ansigtet og holdte Homiki ind til sig. Badekarret var faktisk halvfyldt nu med dejlig lunt vand. Det var vel altid noget at hun elskede ham. Faktisk meget endda.
"Ikke hvis gommen ikke vil..." sagde han sagte og smilede. Det var vel ham selv som bestemte om han ville eller ej. Han kunne jo altid undgå at dukke op til brylluppet. Hans forlovede havde da også en anden som hun hellere ville giftes med end Nevrax. Han var ikke ligefrem den perfekte match for en husbond så vild og ustyrlig som han var. Eller var som i fortiden... nogenlunde.
"Skulle du giftes med din bror...?" sagde han utrolig overrasket. Var det overhovedet muligt selv inden for vampyrernes verden? Deres avl blev da ikke helt så godt igen. Det kunne også bare være at Homikis familie var i problemer ligsom hans egen. Problemer så de ikke lige kunne finde en mage uden for deres egen blodlinje. Nevrax løftede Homikis hage op og kiggede hende dybt i øjnene før han blidt kyssede hende på panden. Hun havde hans hjerte såvel som resten af ham. Måske ikke det hele men en kæmpe del af den da Nevrax ikke mente at man kunne give sit alt for én. Dog meget tæt var da muligt.
"Te amo... te amo mi amore..." sagde han sagte hvorefter han endelig gav efter for sine lyster.

// Black out
Te amo... te amo mi amore... = Jeg elsker dig... jeg elsker dig min kærlighed... //

Sidst rettet af Nevrax Lør mar 24, 2012 2:41 pm, rettet i alt 2 gange
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Lazy-day(S) - Homiki   Man jan 23, 2012 10:05 pm

Homiki smilede stort til ham og kyssede ham blidt på panden, da han knugede hende ind til sig og puttede sig selv lidt mere afslappende ind til ham, da Nevrax jo bare var så dejlig så det var fuldkommen umuligt.
Nikkede så af det han sagde. "Ja, min familie var meget sådan at man ikke må blande blod med andre, da man så ville få en dårlig kompi ud af det, da mine forældre jo er meget dominerende og mener at de er de mest perfekte i hele verden." forklarede hun med et skuldertræk og kyssede ham blidt på halsen.
Homiki smilede stort over det han sagde og kyssede ham blidt igen og svang armene om ham og satte sig på ham i bar glæde.

Sukkede så lidt lettet ud da de lå stille i vandet igen og vandet far fløjet en smule ned over gulvet, så gulvet var pænt vådt og noget var deres tøj var også blevet vådt. Smilde så venligt og kyssede ham så på munden og elskede ham vildt meget. "Jeg elsker dig og hvis jeg kunne vælge skulle vi to aldrig være sammen med andre end os selv" grinede hun, da hele hendes familie var meget velhavende, så Homiki behøvede faktisk alrig at arbejde eller gå i skole, men det gjorde fine damer jo.
Vis brugerens profil

Lazy-day(S) - Homiki

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2