| | Kun for mig :b [timescape] | |
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Emmett

Navn: Emmett Noah Johansen Antal indlæg: 65 Join date: 10/08/11 Geografisk sted: Skolen xp
 | Emne: Kun for mig :b [timescape] Tirs sep 06, 2011 8:58 pm | |
| Emmett greb fat i Sececuritys ærme og trak ham med ud på toilettet. Da de var kommet der ind, sikrede han dig at de var alene. "Du siger det ikke til andre vel?" Spurgte han alvorligt og så Sececurity i øjnene. |
|
 | |
Sececurity

Navn: Sececurity Morigina Antal indlæg: 60 Join date: 09/08/11 Geografisk sted: Skolen X3
 | Emne: Re: Kun for mig :b [timescape] Tirs sep 06, 2011 9:00 pm | |
| Sececurity rødmede stort over at blive hevet ind på toilettet. Tænk hvis der stod drenge der? Heldigvis var der ikke nogen der så han blev mindre rød i hoved. Sececurity nikkede. "Jeg lover med mit live og ære." Sagde han som han havde fået fortalt. |
|
 | |
Emmett

Navn: Emmett Noah Johansen Antal indlæg: 65 Join date: 10/08/11 Geografisk sted: Skolen xp
 | Emne: Re: Kun for mig :b [timescape] Man okt 03, 2011 8:52 pm | |
| Emmett tog mod til sig og trak vejret dybt ind. "Jeg har nærmest aldrig haft en barndom. Ihvertfald ikke en rigtig en. Mine forældre er vildt troende og ønskede at jeg skulle blive præst, men så blev jeg mærke og det ødelagde alle deres planer for mit liv. Vi har haft nogen vilde diskussioner med politi indblandet" Emmett trak på skuldrene inden han fortsatte med at berette om sit liv. "Den vildeste diskussion vi har haft, var om min seksualitet. De syntes jeg skal være hetro og jeg ved at jeg skal være biseksuel, men det kunne de ikke respektere, for sådan havde gud jo ikke skabt os. Forfærdelige mennesker ik?" Han kiggede over på Security og smilede tvært. |
|
 | |
Sececurity

Navn: Sececurity Morigina Antal indlæg: 60 Join date: 09/08/11 Geografisk sted: Skolen X3
 | Emne: Re: Kun for mig :b [timescape] Tirs okt 04, 2011 1:26 pm | |
| Sececurity stod bare og stirrede på ham, som om han havde set et spøgelse. Stakkels Emmett! Hvordan kunne ens forældre være sådan over for deres eget barn? Sececuritys forældre havde bare sagt okay til at han var homo, men ville hele tiden have at han lignede sin bror, hvad han ikke gjorde!!! på nogen måde! Sececurity ønskede inderligt at sige såååå meget til ham og fortælle ham at sådan noget pis skulle han ikke høre på! han var den lækreste på hele jorden! men i stedet begyndte han at græde. |
|
 | |
Emmett

| Emne: Re: Kun for mig :b [timescape] Lør okt 08, 2011 5:50 pm | |
| Emmett så skræmt til mens Sececurity begyndte at græde. Gråd var han ikke van til, så han vidste ikke hvad han skulle gøre. "Øhh...Hvad gjorde jeg forkert?" Spurgte han med rynkede bryn og var i tvivl om han skulle kramme Sececurity eller bare lade ham være. "Trænger du til et kram eller noget?" |
|
 | |
Sececurity

| Emne: Re: Kun for mig :b [timescape] Søn okt 09, 2011 8:14 pm | |
| Sececurity prøvede at stoppe med at græde, men det var lidt svært. Det var så sørgeligt! Han tørrede øjnene med baghænderne og løftede lidt på den ene mundvig til Emmett. Han var trist og Emmett troede at det var hans skyld. "Det er bare så sørgeligt!" Sagde han igennem hulken og puttede sig ind til Emmett og efter lidt tid kiggede han op på Emmett og kssede ham blidt på kinden og puttede sig ind til ham igen. |
|
 | |
Emmett

| Emne: Re: Kun for mig :b [timescape] Søn okt 30, 2011 6:33 pm | |
| //Er det også bare stop stop?// |
|
 | |
Sececurity

| Emne: Re: Kun for mig :b [timescape] Man okt 31, 2011 6:48 pm | |
| |
|
 | |
| | Kun for mig :b [timescape] | |
|