Gemini lost

Will you survive the change?

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Charina

Nevrax

Ree

Homiki

Alex

Security

Emmett

Lyon

Sececurity

Varkas

Most active topics
Nevrax kommer hjælp!! - Nevrax
Livet er en kunst i sig selv - Nevrax. (s)
Lyon... hvis det skrives rigtigt.
All alone?
En bog eller to?
Dans med mig - Nevrax
Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)
folk der snakker lystigt
Stillelæsning på biblioteket
Lol hvor kedeligt.
Most Viewed Topics
Nevrax kommer hjælp!! - Nevrax
En bog eller to?
Når fuglene flyver - Charina
Livet er en kunst i sig selv - Nevrax. (s)
Sukkene Sø
lad os æde - Alexandrine
Lyon... hvis det skrives rigtigt.
Lol hvor kedeligt.
All alone?
Latest topics
» Mon man kan snakke om problemer her?
Lør maj 12, 2012 6:33 pm by Mirianne

» Snak dog om noget andet! - Emmett
Lør maj 12, 2012 6:17 pm by Mirianne

» Mufflee -Kunne ikke finde på noget xD
Tors maj 10, 2012 9:46 pm by Dafnie

» Frække sager - Lyon
Tors maj 10, 2012 9:28 pm by Admin

» Venter på jer /Nevrax og Charina/
Man apr 23, 2012 8:20 pm by Homiki

» Ynkeligt...
Tors mar 22, 2012 8:48 am by Admin

» Sjovt møde?
Lør jan 28, 2012 4:36 pm by Will

» Jamen Halløjsovs - Will
Lør jan 28, 2012 4:27 pm by Will

» Hvad laver jeg overhovedet her? - Charina
Lør jan 28, 2012 4:16 pm by Alex

Share | 

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Homiki

Navn: Homiki Sjakal (Efter mærkningen)
Antal indlæg: 113
Geografisk sted: universet!!

IndlægEmne: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Tirs aug 30, 2011 9:49 pm

S: Pigernes sovesal.
T: Når folk skulle sove.
O: Ingen alle sover.
V: Lidt blæsende.
P: En silkenatkjole der viser meget hud osv.

Homiki kunne ikke sove. Hun havde gjort hvad som hels for at bare falde en smule i søvn, læse, høre musik, tælle får, men intet hjalp. Hun tænkte på det brev hun havde sendt til Nevrax. *Mød mig hos pigerne når alle sover.* Stod der og klokken var ved at være mange.
Hun kunne mærke sin hals snørre sig sammen og blive ubehagelig tør, så hun havde besluttet sig for at gå neden under og tage lidt... mælk? Ja det lød godt lige nu.
På vej ned ad trapperne kom hun til at tænkte på hvor godt det ikke var at man sov drenge og piger... for natkjolen var af silke og var meget nedringet, som det meste af hendes tøj var, men dette var anderledes, det var som et næt ved brysterne og viste en smule at hendes tangatrusser, var lyseviolet med et mønster der skreg sommer.
Nede i køkkenet var det ingen, så det var jo hurtigt ud og hente mælk. Glassene var ikke det nemmeste at finde. Især ikke når man skulle være stille. Hvor godt at man så havde sit nattesyn ved mærkningen og også at man ikke kunne mærke vejr forandringer over hoved! Da Hun endelig havde fundet glasset og havde taget noget mælk drak hun en smule af det. Homiki snurrede rundt, da hun troede at hun havde set en skygge eller det der var værere. Det havde selvfølgelig bare været noget hendes fantasi havde lavet for at skræmme hende og det virkede faktisk, for hun havde tabt glasset og det meste mæk var fløjet til alle sider. Hun fandt en klud, der så ud til at være brugt ret mange gange. *Der er sikkert mange der gør det samme nummer* Tænkte hun for sig selv, bukkede sig ned og gik igang med at tørre op. Hun tænkte da bare ikke på at der nok kunne komme nogen ind af døren, som måske Nevrax,´der havde fået et brev fra hende og se hendes lilla kjole og røde tangatrusser.

Sidst rettet af Homiki Fre sep 02, 2011 5:25 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Admin
Admin

Navn: Admin
Antal indlæg: 42

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Fre sep 02, 2011 5:15 pm

//Godt råd Homiki - Skriv det er et seksuelt emne, hvis det bliver til det//
Vis brugerens profil http://gemini.danskforum.net
Nevrax

Navn: Nevrax De Brux
Antal indlæg: 187
Geografisk sted: Jorden

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 8:47 pm

Utroligt at hun ikke havde bemærket ham endnu. Nevrax sad med krydsede ben på køkkendisken iført jeans og en åben violet skjorte. Lige så stille havde han iagtaget hende imens hun lige så stille havde hældt mælk op og derefter tabt glasset på gulvet. Knap så lydløst. Da hun havde bukket sig ned kunne Nevrax ikke dy sig med at pifte. Hans udsyn var simpelthen for godt.
"Har du brug for hjælp?" lige da han havde sagt det havde han trådt ned fra disken og stod nu lige bag hende. Han var virkelig spændt på hvad hendes brev gik ud på.
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 8:56 pm

Homiki fik et monster chok da der blev piftet og hun for sammen i bare forskrækkelse, så hun stod på røven og fik et stort glasskår i hånden. Hun kiggede lidt forskrækket og "Tusind tak!" Ansigt og hev så skåret ud.
"Ja tak." Nikkede hun og rødmede en smule. Måske skulle hun lige have tænkt det igennem og taget en bh på, så man ikke kunne se hendes bryster særligt meget. "Du forskrækkede mig Nevrax." Smilede hun og rejste sig op og smed glasskåret i skraldespanden og vidste ikke helt hvad hun skullegøre med det blødende sår. *Under hanen!* Sagde hun til sig selv og stoppede den under is koldt vand.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:04 pm

Han havde ikke lige forventet at hun ville skvatte og falde på røven. Duften af hendes blod var nok så liflig og forførende. Hans øjne var en smule røde som tegn på en begyndene blodrus. Han havde ikke fået et ordenligt måltid i lang tid. Nevrax trådte på glasskårene så de gik op i foden på ham. Han var ligeglad og tog Homikis hånd i sin egen og undersøgte den.
"Det beklager jeg... havde jeg vist at du ville komme til skade havde jeg aldrig gjort det" sagde han og smilte til hende og slikkede hendes sår. En elektrisk strøm gik igennem hans krop. Hendes blod var bare så... delikat. Ikke mindst hende selv og hendes påklædning.
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:10 pm

Homiki smilede venligt til ham. "Det skal De ikke bekymre dem om, det er bare mig der ventede på at De kom lidt senere og kunne nå at drikke inden De kom." Mumlede hun og snoede noget af sit hår om sin pegefinger.
Det gav et lille gip i Homiki da han begyndte at drikke hendes blod og hun vidste at når en partner drak en andens blod fik begge nydelser, så... øhm. Ja hun fik så nydelser og udtykkede et lille suk for sig selv. *Måske forstod han mit brev?* Tænkte hun og kyssede ham blidt i panden.
Nevrax havde klædt sig lækkert på i aften. Hvilket hun godt kunne lide.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:22 pm

Nevrax rejsede sit hovede op og betragtede Homiki mere intens denne gang.
*Lækker indpakning til en lækker steg* hans blik fra hendes tær og stoppede op ved hendes øjne. Han slikkede sig om munden hvor en dråbe af hendes blod hang ved.
"Du ser fremragende ud... jeg tænkte på... du har ikke noget imod at jeg har taget sådan en her med?". Han lagde sit hove lidt på skrå og næsten ved magi hev han en fyldt rødvinsflaske frem som han selv nød af og til.

Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:26 pm

Homiki udstødte et lettet suk og smilede stort til ham. "Ikke spor" Fortalte hun glad og tog hånden lidt til sig. Så gik hun hen til et skab og tog to rødvinsglas frem og viste dem til ham.
*Endelig ikke en der mener at jeg ikke har godt af det og bliver tyk* Tænkte hun og gik hen til ham igen. "Måske skal vi gå op på værelset inden nogle ser dette her." Sagde hun med sin onningbløde stemme og smøg sin krop op af hans og gik så videre hen til trappen. Vendte sig om med et let løftet ben, så man kunne se en smule af hendes underdel og smilede til ham. "Kommer du søde?" Spurgte hun flirtende og gik videre op af trappen og hen til sin dør.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:31 pm

"Behøver du at spørge?" sagde han og sik hen til hende ved trappen med rødvinsflasken i hånden.
Glasskårene sad stadig i hans fod og efterlod små dråber idet han gik. Nevrax ænsede dem knap nok men tænkte at det nok ville være en god idé alligevel at få dem fjernet. Han regnede med et Homiki nok havde et pincet på sit værelse. Uhørligt gik Nevrax op ad trapperne. Han befandt sig på forbudt område for drenge der var nok allerede nogen der havde opsnappet hans fær så det skulle gå en smule stærkt.
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:38 pm

Homiki vrikkede med numsen hele vejen hen til sin dør og åbnede den langsomt op og gik så ide på værelset, der tydeligt viste at hun var enrigmandsdatter, for der var bare dyre vare, en køleskab ingen havde på værelserne, karbad osv. Der stod bare RIG ud over alt.
Homiki gik hen til det lille bord og satte glasene fra sig, velvidende om at Nevrax igen kunne se hendes tanketrusser.
"Sæt dig ned, så henter jeg noget dine fødder kan blive ordnet med." Sagde hun og pejede på sin seng mens hun gik ind på sit dyre toilet. Kom ud kort tid efter ned en lilla pinset og lidt bandage. "Nu skal jeg..." Sagde hun og satte sig på gulvet foran sengen og smilede op til ham. "Klar?" Spurgte hun og kubbede lidt af sit hår bag skuldrene.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:45 pm

*Helt klart overklasse* Uden at svine for meget satte Nevrax sig på hendes seng med føderne ud over kanten. Det dryppede ikke så meget da såret allerede var ved at hele. Sådan var det altid det var bare ikke så rart når det helede omkring et objekt. Lyden af det var heller aldrig rart.
"Bandagen er unødvendig så længe du bare får alle skårene ud". Med lys over hende var hun bare endnu mere... guddommelig. Nevrax smilede stort hans øjne var i mellemtiden blevet en smule rødere.
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Man sep 05, 2011 9:51 pm

Homiki nikkede til ham og tog hans ene hånd og satte den op til hoved og begyndte at fjerne dem, en efter en og ned i en lilla skål hun havde med sin pincet. "Det kan nok gøre lidt ondt nu." Mumlede hun og tog fat i en stor en, men måtte opgive pinceten og tage den med hånden og pinceten i munden. "Undskyld sagde hun, med pinceten i munden ogtog så den næste for op og tog pinceten i brug igen. *Akavet!* Tænkte hun konstant da der næsten ikke blev sagde noget og hans øjne blev røde og hendes tonede ud i en mørkere lilla blandet med rød.
*Blod blod BLOD!!!* Var det eneste hendes sind var koncentreret om imens de sad det.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Tirs sep 06, 2011 7:43 pm

Nevrax knev øjnene sammen hver gang hun hev et glasskår ud. Det var ikke på grund af smerten... det var lyden han ikke kunne holde ud. Lugten af blod var også blevet stærkere hvilket nu gjorde hans øjne helt blodrøde. Det måtte også være svært for Homiki. Det var hende som skulle udholde lysten der kom til enhver vampyr i nærheden af blod.
"Klarer du den?" spurgte han bekymret. Mest også for at bryde den akavede stilhed der var faldet over dem.
Vis brugerens profil
Homiki

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Tirs sep 06, 2011 7:50 pm

Homiki gjorde tingene meget forsigtigt og kiggede i smug op på ham engang imellem. Hun nikkede kun da han spurgte om nået. Hun var alt for meget fristet på at sprige på hans fod og drikke af den, hvor ulækkert det end lød.
"V-vil du låne m-iin ipod?" Stammede hun for ikke at sprige på ham. *Den sidste... den sidste kom nu bare ud for helved!* Skreg hun inde i sig selv og kæmpede på livet løs. "U-undskyld." Mumlede hun igen og igen for at tænke på noget andet. Hun var ikke så god til sådan noget og hvis han sagde det mindste forkerte ville hun flegne max ud på ham af ren panik.
Vis brugerens profil
Nevrax

IndlægEmne: Re: Vil du eller ej? - Nevrax. (Seksualt emne...)   Tirs sep 06, 2011 7:55 pm

Det var tydeligt at se hvad lugten af hans blod gjorde ved hende. For ikke at trække smerten ud borede han sine negle ned i sin egen for omkring glasskåret. Det var et ordenligt et men det røg ud med det samme da han hev i det. En lille tynd stråle stod ud og ramte Homiki på låret. Han smed det på gulvet hen til de andre glasskår og smilte lettet. Såret helede utroligt hurtigt men uanset hvad var hans fod stadig en smule øm.
"Det var den sidste... undskyld svineriet".
Vis brugerens profil

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Similar topics

-
» Navneændringer - reager eller hed Ebbe
» Emne Regler
» Hvem kan jeg emne med?
» Hvordan starter jeg et emne?
» En hyggelig skovtur (Åbent emne)