|
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Ree

Navn: Ree Antal indlæg: 162 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: Gemini
 | Emne: All alone? Tirs jun 28, 2011 1:57 pm | |
| S: gårdspladsen T: frikvarter O: elever V: Sky frit P: skoleuniform
Det havde lige ringet ud til frikvarter og Ree stod lænet op af indermuren i gårdspladsen. Hun skuede ud over gårdspladsen og betragtede de andre elever. De så så glade ud alle sammen. Nogle kom fra rige familier og andre(ligesom Ree) kom fra helt normale middelklasse familier. Hun kendte ikke til de flestes baggrundshistorier, men håbede at der snart ville komme en og dele frikvarteret med hende. |
|
 | |
Charina

Navn: Charina Mirrionika - seriøst! :D Antal indlæg: 250 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: skolen
 | Emne: Re: All alone? Tirs jun 28, 2011 2:41 pm | |
| Charina kiggede rundt omkring da frikvarteret gik igang. Henne ved muren stod der en Pige som hun kendte. Charina løb så hurtigt hun kunne hen til pigen og var ve dat falde over sine egne ben og smilede til hende. "Hey." sagde hun og vinkede til hende. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: All alone? Ons jun 29, 2011 6:32 pm | |
| Ree drejede sit hovedet i retning af den lyd hun havde hørt. Nogen havde snakket til hende. Da hun så at det var Charina smilede hun stort og grinte let. "Hej Charina-chan. Hvad laver du dog her ude?" Spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå. |
|
 | |
Charina

Navn: Charina Mirrionika - seriøst! :D Antal indlæg: 250 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: skolen
 | Emne: Re: All alone? Ons jun 29, 2011 10:05 pm | |
| Charina smilede til Ree. "Holder frikvarter som alle andre og dig Ree-chan?" sagde hun og blinkede til Ree. Hun syntes at det var sødt at hun kaldte hende chan, så af ren og skær høflighed sagde hun det også. Charina kiggede lidt mere indgående på Ree. "hvorfor står du dog her og ikke sammen med dine venner?" spurgte hun Ree, men kunne næsten gætte sig til svaret. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: All alone? Tors jun 30, 2011 11:31 am | |
| Ree blev glad over at hendes gestus blev gengældt, men rettede så blikket mod jorden og hendes øjne blev lidt smallere. "Jeg er sammen med min ven" sagde hun stille og smilede lidt til Charina. Mon hun forstod hvad Ree's hentydning var? |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: All alone? Tors jun 30, 2011 2:04 pm | |
| Charina kiggede sig lidt omkring og så at der ikke var andre omkring Ree end hende selv. *Mon hun snakker om mig?* Tænkte hun og kiggede på Ree. "Mener du mig?" spurgte hun og pegede på sig selv. Hun tænkte på at det måtte blive pinligt hvis det ikke var rigtigt. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: All alone? Man jul 04, 2011 8:57 pm | |
| Ree vendte sig diskrikt mod Charina og lagde armene og hendes hals. "Selvfølgelig mener jeg dig" smilede hun stort og havde et mildt udtryk i øjnene. Hvordan kunne Charina overhovedet tro andet? Hun var en af Rees eneste venner og Ree håbede at Charina gengældte hendes følelser |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: All alone? Tirs jul 05, 2011 11:02 am | |
| Charina blev rigtig glad over dette kram eller sådan noget  Hun smilte stort og lagde sine arme rundt om hendes liv. "Det er jeg skam glad for at høre." sagde hun med en meget lys stemme og en smule hurtigt.*Yes* Tænkte hun *Yes. Yes. Jeg har fået en ven!* skreg hendes tanker og smilet på hendes læber blev større og større. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: All alone? Ons jul 06, 2011 7:43 pm | |
| Ree pustede ud i et støn og lukkede øjnene kort i, for at hvile sig lidt. Hun var lettet over at Charina også følte at de var venner. "Nårh men hvad skal vi så snakke om nu?" spurgte hun nysgerrigt og så indgående på Charina |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: All alone? Tors jul 07, 2011 4:35 pm | |
| Charina trak på skuldrene, så Rees arme løftede sig og sank igen. "Det ved jeg ikke." Sagde hun med sin lyse stemme og smilede stort. Hun havde aldrig prøvet at have venner, så.... dette var jo nyt for hende. Hun kiggde på Rees ansigt. *Hvor er hun en pæn pige.* Tænkte hun og bleb lidt misundelig. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: All alone? Søn jul 10, 2011 5:12 pm | |
| Ree mærkede sine arme løftes og sænkes igen. "Hvad med om drenge eller sådan noget? Har du mødt nogle spændende typer?" spurgte Ree glad og prøvede at løfte stemningen, fra det ubevidste |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: All alone? Søn jul 10, 2011 7:51 pm | |
| Charina rystede på hoved og smilede roligt til Ree. "Niksen. Ingen fyrre i nærheden." Sagde hun roligt og kiggede nysgerigt på Ree. "Hvad med dig. drengene må stå i kø for at få dig?" Sagde hun med en ivrig stemme og gjorde sig klar til at drengene ville komme løbende hen til Ree og spørge hende om de ville være kærester. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: All alone? Tirs jul 12, 2011 6:00 pm | |
| Ree kiggede sarkastisk på Charina. Stå i kø for hende? Ha som om, hvis dog bare at de gjorde det. "Stå i kø? For mig?" sagde hun med en virkelig sarkastisk stemme og et overrasket udtryk i øjnene. "Hvis dog bare de gjorde. Jeg har ikke haft en kæreste i to år" Ree kunne ikke lade være med at grine en lille smule |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: All alone? Tirs jul 12, 2011 6:49 pm | |
| Charina kiggede på hende helt uforståeligt og selvfølgelig også med hoved på skrå, som hun altid gjorde nå hun ikke forstod ting. "I to år?" Sagde hun for sig selv og undrede sig lidt. *Jeg har aldrig haft nogen.* tænkte hun. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: All alone? Tirs jul 12, 2011 6:52 pm | |
| "Men... Jeg tror måske jeg godt kan lide en dreng der hedder Security" Rees kinder blev helt røde og hun kiggede lidt ned i jorden og skrabede lidt med sin ene fod |
|
 | |
|