| | Kaos - Emmett, Security, Ree. | |
|
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Ree

Navn: Ree Antal indlæg: 162 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: Gemini
 | Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Tirs sep 06, 2011 8:45 pm | |
| Ree så hvordan Security ydmygt tog hendes hænder og kyssede dem. "Jeg respektere dig skat og jeg elsker dig stadig, det gør jeg virkelig, men jeg kan ikke lide at du skal være så sur på Sececurity og omvendt. I er jo brødre for pokker da? I skal være glade for at i idet mindste har hinanden" sukkede hun dybt. Hun tænkte selvfølgelig på Alex, ja han var kommet tilbage, men han vidste ikke hvem hun var....... |
|
 | |
Sececurity

Navn: Sececurity Morigina Antal indlæg: 60 Join date: 09/08/11 Geografisk sted: Skolen X3
 | Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Tirs sep 06, 2011 8:51 pm | |
| Sececurity frøs til is ved hans ord. "H-h-vad?" Peb han fr sig selv og kiggede chokeret over på Emmett. "Det er da ham der har fået mig til at ligge i koma i tre månder!" Peb han og pegede anklagdene ver på Security. "Faktisk er vi tvillinger." Smilede han lidt trist til Ree. "Hvis du får ham til at kunne lide mig forguder jeg dig Ree" Smilede han til hende og kiggede så nervøst på Sececurity. "Lyon prøvede altså også at lære dig det, men hvad skete der da vi var alene?" Spurgta Sececurity og ville have at han svarede. |
|
 | |
Security

Navn: Security Morigina Antal indlæg: 84 Join date: 30/06/11 Geografisk sted: Skolen
 | Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Tirs sep 06, 2011 8:57 pm | |
| Security sukkede og satte sig ned med et bumb. "Emmett... Sececurity er ikke ond, det var et venligt dask. Det er mig der er den voldlige i denne tvillingekamp. Hvad jeg har hørt kan Sececurity godt lide dig og ved ikke hvad hans skal gøre for at gøre dig glad."Han kiggede undskyldende op på sin Ree skat og smilede lidt trist til hende. "Jeg gannembankede dig igen." Sagde han tungt og bukkede hoved lidt mere. |
|
 | |
Emmett

Navn: Emmett Noah Johansen Antal indlæg: 65 Join date: 10/08/11 Geografisk sted: Skolen xp
 | Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Søn sep 25, 2011 10:31 am | |
| Emmett følte sig meget forvirret og meget såret. Hvorfor kunne Sececurity lide at lege med hans følelser på den måde? Det gik op for Emmett hvilken stor fejl han havde begået, ved at blive forelsket i Sececurtiy. Han ænsede jo ham næsten ikke! "Store Fjols! Hvordan kan du tro at du kan lege med mig på den måde? Har jeg ikke været andet end luft for dig på det seneste? Men så har jeg en nyhed til dig! Det er S L U T" Svarede han surt og vendte sig fornærmet væk fra dem alle sammen. Ree var sådan set god nok og det var Security også, men han var ihvertfald på kant med Sececurity lige nu. |
|
 | |
Security

Navn: Security Morigina Antal indlæg: 84 Join date: 30/06/11 Geografisk sted: Skolen
 | Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Tirs sep 27, 2011 1:01 pm | |
| //Ree!! Skynd dig at svare!!!// |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Man okt 03, 2011 9:12 pm | |
| /Ja ja! ikke være otålmodig kæreste! xD// |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Man okt 03, 2011 9:17 pm | |
| Ree vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere. Var de egentlig ikke meget venlige overfor hinanden lige nu? De snakkede i hverfald sammen. Hun følte det risle koldt ned af ryggen, da Emmett sagde noget. Ree løb hen til Emmett og tog ham i hånden. "Nej Emmett bli!" nærmest peb hun |
|
 | |
Sececurity

Navn: Sececurity Morigina Antal indlæg: 60 Join date: 09/08/11 Geografisk sted: Skolen X3
 | Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Tirs okt 04, 2011 1:34 pm | |
| Sececurtiy stod som frosset i jorden. Hvad skulle han sige? Hvad skulle han gøre? og flirtede hans tvillings kæreste med en han elskede? Hvad var der lige sket!! At i hans hoved smeltede sammen. kunne ikke fokusere kunne intet gøre. "Du... du har aldrig været luft ofor mig..." Sagde han lidt overrasket over at Emmett havde troet det. "Du er den lækreste fyr på hele skolen! Hvordan .... skulle jeg overhoved tro at jeg havde en chance hos dig?" Hans stemme blev en smule rystende og det gjorde hans krop også. Hans arme flettede sig semmen ved hans bryst og han bukkede lidt i knæene og kiggede bedende på sin tvilling. Han behøvede dog ikke at se på ham uden at vide hvad han tænkte. Tog mod til sig, gik hen til Emmett, satte sig bag ham og lagdearmene om hans hals og puttede sig ind til ham. "Undskuýld Emett undskyld! Jeg har været en tåbe... et nokkefår... en... en..." Men han kunne ikke finde et ord uden han begyndte at græde. |
|
 | |
Security

| Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Tirs okt 04, 2011 1:40 pm | |
| Security sad bare og stirrede på Ree, hans pige... den han elskede, men det så ud til at hun var mere glad for Emmett, end ham. De havde endda haft ... og nu stod hun konstant ved denne Emmett, som hans tvilling kunne lide. Han ville ikke stoppe hende hvis hun kunne lide en anden. Han ville ikke engang prøve at stoppe hende, hvis hun elskede en anden skulle hun have lov til det, hvor ondt det end gjorde i hans hjerte. Sececurity kiggede på ham og han viftede blot med hånden for at sige at hvem kendte ikke svaret!! Seriøst!! |
|
 | |
Emmett

Navn: Emmett Noah Johansen Antal indlæg: 65 Join date: 10/08/11 Geografisk sted: Skolen xp
 | Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Lør okt 08, 2011 5:58 pm | |
| Emmett vendte sig om da Ree tog hans hånd. Han slog armen og hende og trykkede hende ind til sin favn. Ree... Den eneste det forstod hans smerte. Tabet af en søskende. En tæt på en. En man elskede og aldrig havde troet man skulle miste. Og så var der de to andre. Brødre og alligevel skændtes de. "Det spilller inge rolle nu Sececurity... Jeg har fundet min plads i verden... Ved siden af den altseende Vieva" Sagde han formelt og gav slip på Ree. Han trådte et skridt væk fra dem. "I kan også se frelse. Hun vil sørge for at folk der trådte på jer, vil lide. I kan få magt ved min side. Slut jer til hende..." Berettede han opstemt. |
|
 | |
Ree

| Emne: Re: Kaos - Emmett, Security, Ree. Søn okt 30, 2011 6:57 pm | |
| Ree blev helt lamslået da Emmett blev magtgal. Hun trådte ud af hans favn og luntede over til Security. Hun havde ikke lyst til at være ved siden af Emmett mere. Hun lagde sig ind må Security og lukkede øjnene i. Hvorfor skulle alle gå fra hende? Ville hun nogensinde finde en der aldrig ville forlade hende? "Nej Emmett... Det kan jeg ikke. Hun slettede Alex hukommelse. Jeg vil aldrig nogensinde tilgive hende for det..." sagde hun bare stille
|
|
 | |
| | Kaos - Emmett, Security, Ree. | |
|