| | Når fuglene flyver - Charina | |
|
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Alex

Navn: Alex Antal indlæg: 85 Join date: 10/07/11 Geografisk sted: Skolen? o.o
 | Emne: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 2:34 pm | |
| S: Skoven T: Morgen O: Træer og skov V: Klar nattehimmel P: Hugo boss frekvense(Bukser), Sort T-shirt med V-skæringer, La costé sko og sine dyre designer briller fra Gucci
Et sted oppe i nattehimlen blinkede stjernerne klare end nogensinde før. Dog kunne ingen af dem måle sig med månens skønhed. Dens pragt og majestætiske kratere strækte sig langs kanten i horisonten. "Springer til B5" Sagde han vagtsomt og flyttede sin springer til B5. Han tog en slurk af sit champagneglas og stilte det forsigtigt ned igen på det dugvåde græs. Selv sad Alex på et Amor-Amor tæppe af det pureste silke, syet af de bedste syerske fra Thailand og Egypten. Kun det bedste var godt nok til ham.....Åbenbart..? Ved siden af sig havde Alex sit skakspil, lavet af rav og ædelsten, som han nød at spille. Selvom han sad alene ude i skoven og spillede skak mens han drak champagne, hyggede han sig alligevel. Alex kiggede ned på den Aquarius taske han havde haft det hele i. Der var stadig meget champagne tilbage i flasken og han havde haft et ekstra glas med her ud, hvis hun nu dukkede op? |
|
 | |
Charina

Navn: Charina Mirrionika - seriøst! :D Antal indlæg: 250 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: skolen
 | Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 2:44 pm | |
| Charina kom gående ude i skoven iført sin hvide korte kjole, hvide ballarina sko. Hendes forælre havde sendt det til hende med en besked: Opfør dig som en fin dame, som dine gener. Så selvfølgelig gjorde hun det. Denne ene gang ellers ikke, jo måske til mødetiden. Hun kiggede rundt for hun mindes om i sit mumlerri at have hørt en stemme og så Alex siddde der og spillede skak med sig selv. Kært. Hun gik hen og satte sig i det bløde våde gras og tog en af de miderste bonder og rykkede den to felter frem. "Brug for selvskab?" Spurgte hun med sin fine stemme og lagde hoved på skrå og smilede venligt til ham. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 3:04 pm | |
| Alex sad længe og vudere sit næste træk, da Charina kom og flyttede bonden. Han stirrede på hendes pæne kjole og blev mildeste talt mundlam. Han rømmede sig kort for at få besindelsen igen. "Selvfølgelig kunne jeg da det" Smilede han varmt, tog champagneflasken og af tasken, skænkede champagne i det andede glas og rakte det til Charina. "Det er den dyre fra brasilien, kun det bedste til dig" Han rødmede let og prøvede at smile et venskabligt smil, men kunne ikke rigtig da hans kinder var let røde. Hurtigt kiggede Alex ned på skakspillet og lod som om han gennemtænktede sin strategier, men i virkelighed kiggede han skjult på Charina. |
|
 | |
Charina

Navn: Charina Mirrionika - seriøst! :D Antal indlæg: 250 Join date: 19/06/11 Geografisk sted: skolen
 | Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 3:13 pm | |
| Charina smilede stort til at Alex ville spille skak med hende. Smilet blev dog til et nervøst et og hun tog forsigtigt Champanien fra ham og kom til at snitte hans fingre, skynte sig bare at fjerne glasset fra hans hånd og tog en lille mikroskopisk slurk fra den. Charina kunne ikke fordrage den kjole hun havde fået og var blevet tvunget til at gå rundt i. Den sad stramt om brysterne og var meget nedringet så hun tænkte på hvordan hun skulle bevæge sig for ikke at vise bh. Maven på den var lidt løsere, men stadig stram og så var den meget kort og løs for neden. Grimt i hendes øjne. Hun ville hellere have haft kjole på. Hendes hår var sat op i en frans fletning, men en blomst bag det ene øre. Sådan havde hun set ud hver dag hvis hun havde boet der hjemme, men hun kunne ikke fordrage det. Alex havde selvfølgelig stadig sit dyre tøj på og hun kunne ikke lade vær med at smile over det. Et smiol som hendes forældre havde sagt var en gave fra gud, men det troede hun nu ikke selv på. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 3:37 pm | |
| Alex kunne mærke at Charina snittede hans fingre og tog så hurtigt hånden til sig, ligesom hun havde gjort. Han trak sig lidt bagud og betragtede hende yderst smukke kjole, mon det var en La Becur kreasion? Hendes øjne tog nærmest ordene ud af hans mund og hver gang han ville gøre noget, fik han et sitrende stød af hendes smil, som var det sendt fra Gud. Alex ville give hende alt, men selv ikke alt kunne skabe ægte følelser for ham. "Du ser virkelig skøn ud her til morgen..." Sagde han stille og flyttede sit tårn over hendes bonde og snuppede den. Han smilede triumferende til hende, men glemte at han havde ladt sin konge forsvarsløs for et direkte angreb.
|
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 3:47 pm | |
| Charina grinede nervøst og rødmede nu igen. "Tak." stammede hun ret nervøst. Hendes smil blev større da hun så hans konge. "Skakmat." Hviskede hun og tog sin droning og tog hans konge fra ham. uanset hvor han ville rykke sin konge hen ville han dø. Sejerens var hende, som hendes far ville sige. "Hvorfor sidder du her ude og spiller skak med dig selv?" spurgte hun nysgerigt og prøvede at se hans plan, den havde tilfældigvis været ret dårligt, han måtte have været ukonsentreret da han spillede. Hun kiggede ned af sig sev for at være sikker på at det ikke var hendes bh der gjorde det. Som hendes far sagde: Damer der viser undertøj i ofenlighedden er forbryder og simpelthen klamme ludere, og det må du aldrig gøre min datter. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 4:25 pm | |
| Alex gjorde store øjne, da Charina tog hans konge og dermed satte ham skakmat. Han kiggede fra skakspillet til Charina og omvendt. Han lavede et 'Jeg holder øje med dig' tegn til hende og begyndte at pakke skakspillet sammen. "Tjo det... Virkede som en god ide. Forresten? Hvem har lært dig at spille skak så godt? jeg er faktisk junior mester." Smilede han lidt nervøst og rømmede sig kort, idet han trak lidt ud i sin krave. Alex kiggede ned på sit champagneglas, smed det fra og kysse Charina lige på munden i et langvarigt, en anelse heftigt kys. Champagneglasset gik selvfølgelig istykker, men hvem brød sig om det? |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 4:29 pm | |
| Charina smilede og hjalp ham lidt. "Min far. Han er senior mester i Eu." Sagde hun og løftede sin nuse for at få bedre fat i tingende, men hun faldt straks bagover med hele kroppen da Alex sprang på hende og KYSSEDE hende. Hun kiggede overrasket på ham, med en krop der var totalt stivnet. Alex lå oven på hende og hun lå med sprædte fastfrosne ben og var lamslået over det er skete. Imens han kyssede hende havde hun hans konge i hånden. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 10:20 pm | |
| Alex havde aldrig følt sig så sårbar eller så vulgær før i hele sit liv. "Charina jeg elsker dig!" Sagde han stille og så hende direkte ind i øjnene. Normalt ville han ikke indrømme noget overfor nogen, men det her var noget særligt. Han følte intens begær helt ind i sjælen. Han havde ikke tænkt sig at tvinge hende til noget, men det føltes både godt og forfærdeligt tyndt at fortælle hende hvordan han havde det med hende. |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Tors aug 04, 2011 10:32 pm | |
| Hun kiggede lamslået på ham og lavede store øjne til ham. Pulsen var hurtig og med mellemrum, så man kunne hør hende gispe efter vejret. Han elskede hende!! Hende! Fuck helt utroligt!! "jeg.... jeg... je..." Hun lukkede munden igen og kiggede å ham. Det var jo umuligt at snakke!! |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Fre aug 05, 2011 3:12 pm | |
| Alex søgte i hendes øjne efter svar, men kunne ikke finde nogle. Han rettede sig tilbage på sin plads og så trist ned i jorden. "Undskyld... jeg skulle ikke havde givet efter mine menneskelige sociologiske følelser..." Han lavede en tvær mine og rejste sig op. "Du vil sikkert gerne have at jeg går ik?" Hans øjne var fyldt med blandede følelser. Havde han lyst til at forlade hende? Nej! Var han ked af at have kysset hende? Nej! Men troede han at hun elskede ham? Nej overhovedet ikke... |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Lør aug 06, 2011 3:58 pm | |
| Charina rejste sig hurtigt op og tog fat i hans overarm med begge hænder og holdt ham fat. "Du må ikke gå!" Sagde hun en smule højt og kiggede så ned på jorden med knald rødt hoved. "Medmindere du har lyst." Hun sank en stor klump og kiggede så smilede på ham. "Jeg blev bare overrasket, jeg troede ikke at det ville ske." sagde hun lidt kejtet og blev mere rød i hoved. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Man aug 15, 2011 7:32 pm | |
| Alex stod og stirrede lidt akavet på hende, men satte sig så på hug foran hende. Hun var knald rød i hovedet som altid. Langsomt lagde han hende ned og stod nu i hundestiling over hende. "Ønsker du det her?" Spurgte han blidt og så sårbar ud. Han lænede hovedet frem og begyndte at snave hende, mens hans hånd kærtegnede hendes ene lår. |
|
 | |
Charina

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Man aug 15, 2011 8:37 pm | |
| Charina lod ham kysse hende og kærtegne hende selv om der gik et kæmpe kyldegys igennem hende af nervøsitet. Så hun kom til at ryste en smule. Charina legede en smule med hans hår imens de kysede og lod sin anden hånd hvile på hans bryst. |
|
 | |
Alex

| Emne: Re: Når fuglene flyver - Charina Man aug 22, 2011 8:06 pm | |
| Alex lod sin hånd glide let opad hendes lår og skubbede hendes kjole til side og blottede hendes trusser. Alex stønnede lidt halvkvalt da han kærtegnede hendes underliv. Han følte med ét, et kæmpe rus af begær, nydelse og blodtørst. Men han var ikke sikker på om han skulle tage alt hendes tøj af og tage hende her i skoven. Ville hun overhovedet det her? Alex lod sin anden hånd glide op under hendes kjole og kærtegne hendes bryste. |
|
 | |
| | Når fuglene flyver - Charina | |
|